خرید بی ام دبلیو

خرید بی ام دبلیو اقساطی

خرید بی ام دبلیو

خرید بی ام دبلیو اقساطی

خودرو هیوندای Sonata LF هیبریدی اتوماتیک سال 2017


خودرو هیوندای Sonata LF هیبریدی اتوماتیک

خودرو هیوندای سوناتا هیبریدی 2017 اتوماتیک با طول ۴۸۵ سانتی متر و عرض ۱۸۶ سانتی متر و ارتفاع ۱۴۷ سانتی متر و فاصله دو محور ۲۸۰ سانتی متر قد 1586 کیلوگرم و مخزن سوخت ۶۰ لیتر به بازار ارائه شد کلاس این خودرو سدان یا همان صندوق دار بوده تعداد سرنشینان آن پنج نفر اندازه رینگ آن ۱۸ اینچ و جنس رینگ آلومینیومی باشد.

موتور هیوندای سوناتا ال اف دارای ۱۶ سوپاپ و ۲۰۳۰ سی حجم موتور ۴ سیلندر خطی می‌باشد نوع تنفس موتور به صورت طبیعی بوده حداکثر توان آن ۱۵۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن ۱۹۳ نیوتون متر سوخت خودرو بنزینی الکتریکی دنده و گیربکس در سیستم انتقال نیرو به صورت اتوماتیک تیپ ترونیک و دارای ۶ دنده است.


خرید خودرو هیوندای Sonata LF هیبریدی اتوماتیک

روشنایی خودرو هیوندای سوناتا هیبریدی اتوماتیک به صورت لامپ های ال ای دی و با قابلیت چراغهای جلو موضوع سیستم دیلایت یا چراغ روز و چراغ مه شکن جلو و نیز چراغ های ترمز عقب چراغ راهنما روی آینه ها و چراغ مه شکن عقب می باشد.

خودرو هیوندای Sonata LF هیبریدی اتوماتیک فرمان برقی داشته و دارای 5 ایربگ میباشد صندلی‌های آن چرمی بوده و نحوه تنظیم زاویه پشتی و جلو و عقب صندلی ها برقی است راننده در ۸ جهت قابلیت تنظیم صندلی را دارد صندلی های هیوندای سوناتا ال اف دارای سردکن و گرمکن بود شیشه های بالابر آن چه جلو و عقب برقی ست تنظیم آینه ها به صورت برقی و اتوماتیک وسقف آن سانروف می باشد سیستم صوتی و تصویری این خودرو دارای سیستم نمایشی لمسی ۸ اینچی با پورت USb و مانیتور های جلو و عقب می باشد.


فروش خودرو هیوندای Sonata LF هیبریدی اتوماتیک

این خودرو همچنین دارای سامانه ضد سرقت خودرو است از دیگر آپشن های این خودرو می توان به ترمز پارک برقی و روشن شدن اتوماتیک چراغ ها و نیز هنگام بارندگی سنسور باران است این خودرو استارت و کیلر بوده و دارای سیستم کروز کنترل و نیز سیستم رانندگی به سه حالت اکو یا بهینه سازی مصرف سوخت و نیز نرمال و اسپرت می باشد.

سقف این خودرو پاناروما بوده و دارای دو عدد گرمکن صندلی رادار جانبی و اتوهلد و سیستم تصویری و صوتی آن دارای مانیتور بزرگ می باشد باتری لیتیوم پلیمری و پرده عقب برقی نیز از دیگر امکانات و تجهیزات این خودرو است .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.