خرید بی ام دبلیو

خرید بی ام دبلیو اقساطی

خرید بی ام دبلیو

خرید بی ام دبلیو اقساطی

خودرو هیوندای Santa fe DM نیوفیس اتوماتیک سال 2017



خودرو هیوندای سانتافه نیوفیس 2017 DM نیوفیس اتوماتیک تمامی ایربگ های سرنشینان جلو و جانبی و پرده ای را دارا می باشد. جهت کنترل سرعت این خودرو دارای سیستم کروز کنترل  است. رینگ های ۱۹ اینچی آلومینیومی و نیز اگزوز دوبل زیبایی خاصی را از لحاظ طراحی بیرونی ایجاد کرده است.

 خودرو هیوندای سانتافه DM ۲۰۱۷ نیوفیس اتوماتیک  به صورت استارتی و کیلس می باشد صندلی های برقی می باشد ترمز دستی این خودرو برقی است و این باعث می شود که هرگز خودرو به جهت فراموش کردن راننده برای خواباندن ترمز دستی در حالت ترمز حرکت نکند همچنین این خودرو دارای آپشن های ال ای دی صندلی برقی با حافظه تهویه دوبل اتوماتیک اتولایت ساب ووفر جلو و عقب اکوسیستم می باشد .

  خرید خودرو هیوندای سانتافه 2017 DM نیو فیس اتوماتیک

داشتن دماسنج دمای داخل خودرو را تحت کنترل در می آورد شیشه های جلو و عقب خودرو دارای بالابر برقی و اتوماتیک می باشد همچنین این خودرو در سقف خود باربند داشته و مجهز به سیستم قفل مرکزی می باشد داشتن دزدگیر به صورت فابریک روی ماشین ریموت کنترل و سیستم ترمز ABS و نیز EBD و همچنین فرمان هیدرولیک و برف پاک کن عقب پرده عقب دستی و صندوق برقی تا بکارگیری دسته دنده چرم فرمان چرم صندلی جلو سنسور باران و از همه مهم‌تر سقف پاناروما که طرفداران زیادی دارد موجب جذابیت این خودرو برای مشتریان شده است نکته جالب توجه در آپشن های این خودرو سیستم اتوپارک می باشد که برای مشتریان از آپشن های مهمی محسوب می گردد.

فروش  خودرو هیوندای سانتافه DM ۲۰۱۷: 
خودرو هیوندای سانتافه 2017 DM نیوفیس اتوماتیک دارای کنترل ضبط روی فرمان و نیز پرده بغل دستی پرژکتور جلو ِ DVD مانیتور و نوگیشن فابریک و جالبتر جای عینک آفتابی می باشد از نظر سیستم صوتی این خودرو دارای بلوتوث USB و AUX میباشد در قسمت عقب خودرو آپشن های سنسور پارک عقب و دوربین عقب و برف پاک کن عقب مشاهده می گردد.

 در مجموع این خودرو به جهت طراحی زیبا و اینکه آپشن های متنوع و کاربردی بسیاری دارد موجب شده تا طرفداران بیشماری را به خود اختصاص دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.